Friday, October 22, 2010

Al Kisah Kurma Ayam Dan Taugeh Goreng

Salam semua.. ni lah lauk yang cik comei masak.. huhuhu teruja x? wahah wahah! ntah kenapa, malam tadi tepat pukul 12 pi perambat mak ayah suh beli ayam sekor! teruje nengok rempah kurma ayam berkenaan!

Mengapa donia! mengapa aku sgt teruja dengan sekeping pek kurma nih? Allahhuakbar! Terus lah membelah memulas mengopek segala bawang untuk disantap bersama kurma berkenaan..[dasyat kan ayat spm aku?] dismping keinginan nak makan kuma berkenaan, taugeh jugak mejadi penambah nafsu serakah untuk menambah segala lemak di badan...wohoooo ayat gua.. hohoho

Sedap x?? heheheheh... so? suka tak?? gua suka.. n mak gua cakp sedap! wahahahaha bangga wehhh! hahahahahhaha

Sedap kan mata anda memandang! hah hah hah!

p/s : gaduh dengan behliau.. tapi behliau sehingga kini x bosan call n msj memujuk! hehe sayang behliau hamat! :)

0 comments:

Dear Diary Comment