Thursday, October 28, 2010

Asam Pedas Kepala Ikan

Well...well..well...and well! walla!! kata bapak aku.. hohoodah beberapa hari tak hapdet blog? ape sudah jadik nih? merohyan je ke? eh2, sedap nok mulut hang berkate..! cari ilham lah weh.. x kan nak masak mende same je kan.. tapi, ape pun aku duk putaq sana, putaq sini masak nye tetap x lari! ASAM PEDAS.. apekah bakal suami ku akan merohyan bila balik keje menatap asam pedas ku?? woohoooo, itu tidak akan berlaku bebeh! i akan pastikan u akan menikmati mknan sesehatnya..! APEKAH? sila tunggu saye kawen okeh..!

Jnji ku tetap janji.. Ade kene mengena ke dengan entry? sila abaikan.. Bangun tidur ku seperti biasa, menatap iPhone ku duluk.. mane tau kat fb ade mende best mau posting! atau aku mau tmbh asam garam kehidupan kat wall memasing kan..! hoho yang pasti FB behliau gua terjah dulu.. SEBAB? EH2 suka hati i lah nowkkk... selepas merapu baru bagun ala2 manje nengok dapur.. eh2 lupa nak berus gigi lah! alah.. anggap dah la yerk..

Tiba2 my daddy balik membawe seberapa gombolan[betul ke eik ayat spm aku?] plastik yang melampau bnyak makanan2 basah yang perlu aku uruskan..! haiyaaaaa~ wa tarak rehat woooooo~.. senyum n amek.. warghhhhhhhhhhhhh.. selesai mengemas n momotong segala bagai bawang, teruslah merendam kepala ikan..isinya mana? ntah nnti aku tnya fisherman tu yerk... miahahahhahahahha.. setelah berpeluh segala jenis tenpat kat badan nih.... trus lah jadik gini....

sedapkan mata korang melihat.. miahahahahha.. sesungguhnya anak kesayangan ayah ni memang bijak memasak serta sedap.. itu kata2 guars.. korang nilai dengan mata yerk. miahahhahahahah

p/s : satu tabiat baru..! nak masak mesti nak dengar radio.. smbil feeling sana.. feeling sini... melilau kau minn!


0 comments:

Dear Diary Comment